Czech republic, pt. 2

4 september 2017

4. den jsme prostě zůstala v naší chalupě, ale den 5 tam bylo něco v plánu, že jsem si dlouho očekávanou: Praha!

(dag 4 bleven we gewoon in ons vakantiehuisje, maar dag 5 stond er iets op de planning waar ik al heel lang naar uitgekeken had: Praag!) - al moet je niet te veel verwachten van mijn Tsjechisch, want ik vertaalde het gewoon met een online vertaler.










Dag 5: Praag

Praag, je was zó mooi! We begonnen het avontuur al vroeg op de trein in Karlstejn en na een half uurtje kwamen we aan in het Centraal Station van Praag. We wandelden even (allemaal zo'n overweldigende, gekleurde gebouwen) en gingen "ontbijten" op het plein van de Oude Stad. Ik koos een apfelstrudel, zó lekker. 's Middags waren we al over de Karelsbrug gewandeld en hadden we de astronomische klok al gezien, we liepen verder maar onze maagjes begonnen te rammelen en mijn rug deed wat pijn: tijd voor een middagpauze. Daarna wandelden we verder tot het paleis en de John Lennon wall. Alweer kregen we last van onze voeten, dus zochten we iets om uit te rusten. Moe maar voldaan zaten we op de terugweg naar Karsltejn.



Dag 6: fietstocht

Een dag waarop alles zeer op het gemak verliep: we deden boodschappen, speelden ping pong, we zwommen. Rond vier uur maakten we nog een klein fietstochtje (want: heel veel bergen, dus heel snel uitgeput), en boven op de berg maakten we nog een aantal foto's.


Liefs,

ps: dag 4 deden we niet echt iets bijzonders en hebben we ook amper foto's gemaakt

5 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat en leuk dat je even op mijn blog kijkt!
Liefs,

  1. Wauwww wat ziet het er prachtig uit in Praag! (praaaagtig hihi) <3 Gave foto's! Stuk voor stuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Praag lijkt me echt een mooie stad! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt alsof je een mooie tijd daar hebt gehad! Geweldige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ik ben een beetje laat met het reageren op deze post... Maar hé, zooo mooi daar in Praag! Ik ga er dit jaar naartoe op eindejaarsreis, ik kijk er echt naar uit! :) xxx (super fijne post!!)

    BeantwoordenVerwijderen